III Jornada Trastorns de la Comunicació i la Deglució: la Prematuritat

Nos complace invitaros a la III Jornada en Trastornos de la Comunicación y de la Deglución: Prematuridad que se organiza anualmente en el marco de la formación del Grado en Logopedia Uvic-UCC, UOC, que los Estudios de Ciencias de la Salud pusieron en marcha conjuntamente con la facultad de Ciencias de la Salud UVic-UCC.

El acto tendrá lugar el sábado 28 de marzo de 9 a 14:30 en el Auditorio Esteve del IDIBAPS (Roselló, 149, Barcelona). Estas jornadas son de especial interés para los logopedas y para los profesionales, tanto del ámbito sanitario como del ámbito de la educación, que trabajen con personas con patologías del lenguaje, la comunicación, el habla, la voz, la audición y la deglución. Este año, la jornada se centrará en los bebés prematuros, con la intención de formar a profesionales del ámbito de la salud sin necesidad de ser especialistas en las patologías de la comunicación y de la deglución, así como los profesionales encargados de prevenir, diagnosticar, evaluar e intervenir de las patologías de la comunicación, el lenguaje, el habla, la voz, la audición y las funciones no verbales del sistema estomatognático, es decir, el logopeda, pero también para investigadores y profesionales del área de la educación que trabajen con población infantil prematura.

Dado que la temática puede ser de vuestro interés, agradeceremos que hagáis extensivo este mensaje a vuestras redes de comunicación, a vuestros equipos y a aquellas personas a quien creáis que les puede interesar.

¡Nos vemos en la Jornada!

Dr. Alfonso Igualada Pérez. Director UOC del grado de Logopedia

 

CAT

Benvolgudes i benvolguts,

Ens plau convidar-vos a la III Jornada en Trastorns de la Comunicació i de la Deglució: Prematuritat que s’organitza anualment en el marc de la formació del Grau en Logopèdia Uvic-Ucc, UOC, que els Estudis de Ciències de la Salut de la UOC van posar en marxa en col·laboració amb la facultat de Ciències de la Salut UVic-UCC.

L’acte tindrà lloc el dissabte 28 de març de 9 a 14:30 a l’Auditori Esteve de l’IDIBAPS (Rosselló, 149, Barcelona). Aquestes jornades són d’especial interès per als logopedes i per als professionals tant de l’àmbit sanitari com de l’àmbit educatiu que treballin amb persones amb patologies del llenguatge, la comunicació, la parla, la veu, l’audició i la deglució. Enguany, la jornada se centrarà en els nadons prematurs, amb la intenció de formar a professionals de l’àmbit de la salut sense necessitat de ser especialistes en les patologies de la comunicació i de la deglució, així com els professionals encarregats de prevenir, diagnosticar, avaluar i intervenir en les patologies de la comunicació, el llenguatge, la parla, la veu, l’audició i les funcions no verbals del sistema estomatognàtic, és a dir, el logopeda, però també per a recercaires i professionals de l’àrea de l’educació que treballin amb població infantil prematura.

Atès que la temàtica pot ser del vostre interès, agrairem que feu extensiu aquest missatge a les vostres xarxes de comunicació, als vostres equips i aquelles persones que considereu que els pot interessar.

Us esperem a la Jornada!

Dr. Alfonso Igualada Pérez. Director UOC del grau de Logopèdia